Re: [SIKKERHED] Annoncere hvilket OS der køres

On Thu, 27 May 2004 13:05:57 +0200 (CEST)
"Kim Jensen" <sslug@sslug> wrote:

> Man bör ikke basere sin sikkerhed paa "security through obscurity", men
> der er heller ingen grund til at skilte med al informationen! Apache har
> en dejlig lille indstilling med deres "ServerTokens" tag - der kan sättes

Den ServerTokens vil jeg lige stille på.

Tak for de mange kommentarer, jeg er nu mere sikker i min sag
m.h.t. at det er god reklame, at man "skilter med at det er Linux"
(og ikke så meget mere).

--
donald_j_axel snabela get2net.dk -- http://d-axel.dk/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:47 CEST [an error occurred while processing this directive]