Re: [SIKKERHED] Kryptering af filsystem

Frank Nørvig <sslug@sslug> wrote on 12-May-04:

> Men nevermind, jeg fik det vist til at virke ... hvilken kryptering
> er at foretrække? AES får lidt hug syntes jeg.

Det kunne være interessant at høre, hvad du har læst af skidt om AES.

Uden tvivl er der tale om, at du har læst om et produkt som anvender
AES og som har nogle uheldige egenskaber. Ikke at AES som sådan har de
uheldige egenskaber.

Anders.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:47 CEST [an error occurred while processing this directive]