RE: [SIKKERHED] Steganography?

Hej,

kort sagt gemmer du f.eks et image/tekst/lydfil i en anden fil
som ikke se mistænkelig ud.

Det er utroligt hvor mange data der kan gemmes før at det går ud over
filformatet

se evt http://www.itsvar.dk/articles/article.aspx?id=5189

venligst,

Mikael

>Hejsa NG,
>
>Jeg sidder i øjeblikket og leger lidt med cryptoloop og faldt over
>følgende sætning under Loopback Device Support i kernen:
>
>"steganography (hiding the data in the low
>                       bits of, say, a sound file)"
>
>Er der nogen der kan forklare mig hvad det går ud på?
>
>Mvh Frank Nørvig

OFiR Spil - Vind 1.000 vis af kroner! Besøg http://spil.ofir.dk
OFiR Kontakt - Find din nye ven el. partner på http://kontakt.ofir.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:47 CEST [an error occurred while processing this directive]