Re: SV: [SIKKERHED] Kryptering af filsystem

Bjarne Carlsen wrote:
Det er altid (meget) svært at råde folk på lige det område, uden at risikere
at blive forkætret af dem, der holder af/bruger en bestemt algoritme.

Tak for den dybdegående forklaring, det var rart med lidt baggrundsviden om de forskellige krypteringsmetoder.

Jeg tror jeg vil forsøge mig lidt med Blowfish, hvis jeg ellers kan få losetup til at godtage den :-/

Mvh Frank

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:47 CEST [an error occurred while processing this directive]