Re: SV: [SIKKERHED] Kryptering af filsystem

2.6 kernen indeholder crypto-support, og kommer default med disse
krypterings-moduler:
Device mapper kan SVJV benytte en vilkårlig af disse.
Se http://www.saout.de/misc/dm-crypt/

Jeg har nu lagt 2.6.5 ind og den kører umiddelbart fint på min test-pc. Men jeg kan ikke få crypt til at virke - når jeg prøver at compile den, spørger den efter libdevmapper og den er jeg lidt i tvivl om hvor jeg finder... Syntes ikke jeg kan finde så meget info om det på den nævnte side.

Mvh Frank

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:47 CEST [an error occurred while processing this directive]