Re: [SIKKERHED] Kryptering af filsystem

så se at få skiftet. 2.6 er meget bedre

Afhænger af systemet... bruger 2.6 med stor glæde på min hjemme- og arbejds-pc, men 2.4.25 på en del af vores servere da vi har haft problemer med 2.6 på div. hardware bla. tape-robotter.

Om den er meget bedre skal jeg ikke udtale mig om, men performance-mæssigt mærker jeg ikke den store forskel.

Mvh Frank

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:47 CEST [an error occurred while processing this directive]