Re: [SIKKERHED] Steganography?

> Det ville være en dårlig ide. Hvis et felt forventes at være tomt vil
> det skabe unødig opmærksomhed at lægge data i feltet. Bedre ville det
> være at at anvende den mindst betydende bit i en række af de bytes der
> angiver farver.
>
> Og hvis man seriøst vil anvende stegonografi skal man overveje at det
> nok virker lidt mystisk at udveksle samme billed af en gulerod flere
> gange.
hej,
det er et par år siden jeg rodede med det,
men jeg husker det som om at der var tilfældige bits i den fjerde "farve",
så der skulle det være godt nok at putte info ind.
Der blev heller ikke nævnt noget om at samme billede skulle bruges hele
tiden.
Ideen er vel netop at udveklse noget som på overfladen ikke ser ud til at
være
hemmeligt på nogen måde, men som kan indeholde en datamængde
/bo

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:47 CEST [an error occurred while processing this directive]