Fra: Frank Nørvig [mailto:sslug@sslug
Sendt: 12. maj 2004 10:32
Til: sslug@sslug
Emne: [SIKKERHED] Kryptering af filsystem

Hej ng,

Jeg har kigget en del på cryptoloop til at kryptere et filsystem, men syntes
at jeg finder en del sider der sætter spørgsmålstegn ved sikkerheden i
cryptoloop, aes og loopback device.

Bør man benytte noget andet til at kryptere et filsystem?
Flere nævner dm-crypt, men så vidt jeg kan se, virker det kun under
2.6.4 kernen og jeg kører 2.4.25.

Mvh Frank

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:47 CEST [an error occurred while processing this directive]