Re: [SIKKERHED] Steganography?

> Do you have experience in steganography and do you have a HowTo, or
> should I try looking a bit more on google?
HEj,
Til microsofts bmp format lavede jeg engang en primitiv viewer,
det vist sig at det var ukomprimeret, og at der var sat 4 pladser af
til farverne, de lå som Rød Grøn Blå og en filler (ubrugt på det tidspunkt)
her kunne der potentielt ligge meget data gemt, som slet ikke ville kunne
ses på billedet.
mvh bo

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:47 CEST [an error occurred while processing this directive]