Re: [SIKKERHED] Iptables problem

> <snip>
>
> Hej Jeppe
>
> Har du prøvet at bruge statefull filtering ?
Hej Jesper
Øh ja, det bruger jeg skam allerede - du kan se det her:
http://www.sslug.dk/sikkerhed/netfilter2.html
;-)
Det er nu langt tid siden og jeg har ændret en del. Jeg besvarede egentlig
bare "Cow"'s spørgsmål.
/Jeppe

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:47 CEST [an error occurred while processing this directive]