Re: [SIKKERHED] Cipher strenth

> Er der nogen der ved om man i browseren kan tjekke hvilken SSL cipher
> strenth man anvender (40-bit eller 128-bit)

Hej Morten, i Mozilla kan man trykke i nederste højre hjørne og få info om
security. JyskeNetbank bruger 128b, men jeg ved ikke om det svarer til din
SSL cipher strength...

Med venlig hilsen Preben

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:47 CEST [an error occurred while processing this directive]