Re: [SIGNATUR] Hvordan man kommer fra tdc's html fil og får importeret si g. i firefox

Kim Bisgaard wrote:
Hej Preben,

Beklager men den fil som jeg vedhæftede havde kun 38 liner ... jeg tror at der er kommet et (evt. 2) ekstra linieskift i din udgave af filen. Du skal nok fjerne linieskiftet i linie 40 så at linien (39) slutter med %|openssl enc -d -a >"$2"% (procenttegnene skal ikke med).

Søreme så... :-) Umiddelbart ser det dog ud til at den fil du har vedhæftet er ok, så mon ikke det er kopieringen til mig den er gået galt med...

Takker mange gange, min digitale signatur virker nu også på min arbejdsplads. Men det bør nu stadig ikke være så besværligt.

Med venlig hilsen Preben