Re: [SIGNATUR] Hvordan man kommer fra tdc's html fil og får importeret si g. i firefox

Kim Bisgaard wrote:
Jeg havde de samme problemer som alle andre med at får min signatur installeret, og efter kontakt med en tdc medarbejder lykkedes det endeligt.

Jeg har skrevet et lille script som kan konvertere tdc's html side til en pkcs12 signatur fil. Det har flere afhængigheder end der perl script som er at finde her på listen - til gengæld tager det lidt bedre hånd om sikkerheden. (tdc's htmlfil er læselig for alle)

Efter at man har brugt scriptet kan man importere pkcs12 filen i FireFox og ThunderBird (selv om tdc's applet kom til at virker er det for mig at se den eneste måde at få signaturen over i ThunderBird).

Jeg har selv lige fået opdateret min signatur derhjemme; efter en sikkerhedskopi kan jeg dog ikke få den til at virke på min arbejdsplads.

Så jeg prøvede lige scriptet for at konvertere til pkcs12 (jeg forstår ikke hvorfor det dog skal være så besværligt når TDC kunne gøre det direkte).

Jeg får følgende fejl under førsel af scriptet:
./sig2pkcs12: line 40: -d: command not found

Med venlig hilsen Preben