Re: Så har jeg været påposthuset og meget mere

Arne Jørgensen <sslug@sslug> writes:

> Jeg har nu efterfølgende hentet certifikatet ned fra KMD-CA's server
> (man får en mail med en url fra KMD-CA nogen tid efter man har været
> på posthuset). Det sidste har jeg screenshots af og jeg har også gemt
> de mails man modtager. Jeg gør begge dele tilgængelig snart.

Mailen man modtager efter upload af requesten til KMD-CA kan ses på
<http://www.daimi.au.dk/~arne/signatur/bestilling.txt>.

Mailen man modtager efter man har været på posthuset kan ses på
<http://www.daimi.au.dk/~arne/signatur/afhentning.txt>.

Sidstnævnte er blot en URL hvor man guides frem til sin offentlige
nøgle. Screenshots kan ses på
<http://www.daimi.au.dk/~arne/signatur/cert1.png>,
<http://www.daimi.au.dk/~arne/signatur/cert2.png> og
<http://www.daimi.au.dk/~arne/signatur/cert3.png>.

Jeg har ikke lige nogen idé om hvordan ovenstående bør skrives ind i
bogen. Så foreløbig ligger de til gennemsyn på ovennævnte adresser for
nysgerrige og/eller flittige sjæle.

mvh
        /arne
--
stud. scient. Arne Jørgensen
Kollegium 5, 2., v. 222, Universitetsparken, 8000 Århus C