SV: [SIGNATUR] Digital signatur i Gnus

Hej Jacob,
Ja -  den var ikke krypteret, jeg havde glemt at sætte flaget.

Jeg fik nedenstående svar fra Arne, og så gav det ikke mening at bruge
listserveren, derfor er verifikationen af  signeringen/kryteringen fortsat
off-list. Det virker, som Arnes beskrivelse vil fortælle..

Arne skrev:
Den var nu kun signeret. I øvrigt accepterer SSLUG's email-lister ikke
mails med attachments så signerede/krypterede mail kommer ikke frem
til listen.

Jeg prøver at kryptere denne mail.

mvh
        /arne