Digital signatur i Gnus

Lidt mere status fra min side.

Så er det lykkedes mig at installere mit certifikat og min nøgle i
Gnus. Nu er jeg således i stand til at sende både signerede og
krypterede mails.

Da det tidligere er lykkedes mig at installere rodcertifikatet er jeg
nu næsten fuldt kørende. Det der mangler er lidt videre arbejde med
håndtering af andres offentlige nøgler, men her er Gnus desværre ikke
særlig stærk (måske ender jeg med at må implementere en bedre
håndtering i Gnus -- desværre aner jeg ikke så meget om det jeg har
brug for til det).

Nåhh ja... så mangler jeg selvfølgelig at få beskrevet min viden til
bogen ...

mvh

        /arne

P.S. Send mig gerne signerede og krypterede mails til test og hvis du
     har brug for lignende mails skal jeg gerne sende dem til dig ...
--
stud. scient. Arne Jørgensen
Kollegium 5, 2., v. 222, Universitetsparken, 8000 Århus C