Re: [SIGNATUR] portabel gui

On Thu, 16 May 2002 12:46:11 +0200 (CEST)
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> "Write once, compile anywhere"
>
> Jeg tror det ville være mere lækkert at forsøge at skrive noget der
> kunne køre _uden_ at blive oversat, hvis man endelig ville det.

ala anygui mener du? Det er til python, men er ret sejt ved at det bare
kører out of the box på stort set alle os' og endda har fallback til
konsol :o)

--
Kim Schulz - Freelance Development    | Good news.  Ten weeks from
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | Friday will be a pretty good