Re: [SIGNATUR] portabel gui

On Thu, 16 May 2002, Klavs Klavsen wrote:

> Hej SSLUG,
>
> så lige http://www.fox-toolkit.org/fox.html
> et toolkit til at lave gui's i C++ som kan porteres til en laaang liste af
> OS'er, inkl. Win32.
>
> Er den interessant, til at lave gui's til signatur projektet?

"Write once, compile anywhere"

Jeg tror det ville være mere lækkert at forsøge at skrive noget der kunne
køre _uden_ at blive oversat, hvis man endelig ville det.

Mads

During the ILOVEYOU Outlook Email Virus outbreak, some organisations disabled
their mail system and issued warnings over the intercom. The Joys of Windows...