SV: [SIGNATUR] Så har jeg været på posthuset og meget mere

Lidt tilføjelser til Mads svar:

No problem: Gør det bare igen, men uden at gå på posthuset. Bestillingen
annuleres automatisk efter 14 dage. ( Free of charge :-) -  Bemærk at du kun
kan have én bestilling liggende aht. chikane.

> Jeg mener at den offentlige nøgle er med i request filen. Men
> ikke i den
> private nøgle.
Filen med den private nøgle skal kun indeholde den private nøgle - og helst
beskyttet krypteret- Men det er Mads program der håndterer dette.

Anmodingen indeholder den offentlige nøgle, samt den information der
indtastes i Madses program.

> Certifikatet indeholder ihvertfald den offentlige nøgle. x509
> DER, IIRC.

Ja - det der kommer tilbage i certifikatet er den offentlige nøgle samt
dtat der er kontrolleret alt same signeret af KMD-CA. Strukturen er x509v3
og OpenSSL routinerne der håndtere certifikater hedder noget med x509.

Mvh Jørn