Re: Gnus - Re: [SIGNATUR] Re: Lidt mere status

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

> Hmmm. Nogen speciel grund til at du ikke prøvede med den procedure jeg
> havde skrevet ned? (Jeg vil meget gerne have kritik).

At jeg på det pågældende tidspunkt var af den opfattelse at det endnu
ikke var lykkedes dig at bestille et certifikat. Jeg kan nu se at du
er nået meget længere end jeg troede. Omvendt kan jeg trøste dig med
det aldrig lykkedes mig at få bestilt certifikatet over Windows
(sikkert min skyld; jeg bliver altid forvirret når jeg bruger Windows;
det kan i hvert fald ikke være Windows' skyld; lad os sige Folkeskolen
har svigtet :-).

Jeg vil en af de nærmeste dage forsøge at bestille et certifikat efter
metoden du har beskrevet.

Og så vil jeg se om ikke jeg får tid til at få dokumenteret den viden
jeg har samlet op p.t.

mvh

        /arne
--
stud. scient. Arne Jørgensen
Kollegium 5, 2., v. 222, Universitetsparken, 8000 Århus C