Re: [SIGNATUR] Lidt mere status (lidt af hvert)

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Æh, nej? ;-)
at man har travlt betyder jo man har arbejde = penge til huslejen :-)
så både ja og nej  :)

> Jeps, jeg fik et test certifikat fra Jørgen. Jeg ved ikke om han vil lave
> et til dig også?
Ville være perfekt. Håber han ser din besked.. ellers sender jeg ham lige
en email en af de her dage..

> Glæder mig. :-)
Jeg har lavet det, har sendt den reviderede perl kode pr. email.. :-)

> Nej, det er rigtigt. Men, alligevel.
Hvis nogen har QT erfaring må de gerne træde til :-)
Ellers vil jeg bare gerne have nogle pointers - og ellers bruger jeg google
og ser hvad jeg kan finde ud af..

Kan jeg bare prøve det certifikat som reg-kmd-ca.pl genererer? hvilken url
har du prøvet på?

hvis jeg kan gennemskue det, så tænkte jeg at jeg ville tilføje det til
reg-kmd-ca.pl scriptet så den uploader for en..?

--
Regards,
Klavs Klavsen

-------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - Open Source Consultant
                 sslug@sslug - http://www.vsen.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = A95E B57B 3CE0 9131 9D15 94DA E1CD 641E 586D 5BCA
It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter