Re: [SIGNATUR] Lidt mere status (lidt af hvert)

On Tue, 30 Apr 2002, Klavs Klavsen wrote:

> Samme her.. møgtravlt, men det vel en god ting..?

Æh, nej? ;-)

> Jeg vil gerne tage og lave nogle test installationer i f.ex. evolution -
> men så skal jeg jo bruge et test certifikat af en art.. har du fået dit
> eget mads? eller hvordan?

Jeps, jeg fik et test certifikat fra Jørgen. Jeg ved ikke om han vil lave
et til dig også?

> Det kan jeg lige gøre :-)
> Det er temmeligt simpelt..  har grabbet det der skal til for at installere
> i Mozilla og/eller galeon - billedet er det samme i begge 2.
> Jeg har emailet det til dig Mads.

OK - jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har hørt noget fra Hans.

> Det kan jeg godt give dig en hånd med.. no prob. Jeg har testet scriptet -
> godt arbejde Mads, Jeg tilføjer lige en option - eller et spørgsmål måske?,
> der laver æøå konvertering.. sender dig det ASAP.

Glæder mig. :-)

> Jeg har nu altid været glad for Textmode.. men det burde kunne skrives
> rimeligt hurtigt i KDE/QT - skal bare lige have fundet noget QT reference
> dokumentation.. nogen der kender nogle gode links?

> Nu har jeg ligeså meget erfaring med QT som dig (altså ingen), men det
> virkede jo ikke så svært :)

Nej, det er rigtigt. Men, alligevel.

> Så snart jeg får fundet ud af, hvordan jeg får mit eget certifikat så vil
> jeg prøve i evolution.

Lyder godt!

> jeg kan prøve med Galeon/Mozilla.

Godt!

Mads

On the other hand, we can agree with Microsoft that the GPL is bad for
their current business. We can then proceed to use Microsoft's favorite word
as we reply: Innovation won't stop just because you're not ready for it. The
printing press was a good thing, after all, even though it forced
professional scribes to change their business model. Adapt or die
                               - Chip Salzenberg