Re: [SCICOMP] Plot med Ada

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Jeg er endnu ikke kommet længere end til at bruge Gnuplot
> (eller Postscript) til at plotte de data der kommer ud af
> mine Ada-programmer, men
>
>     http://ctrpc17.ctr.unican.es/win_io/
>
> ser ud til at være et fornuftigt bibliotek til formålet.

Hæ hæ jeg skulle eller lig til at anbefale GtkAda, men jeg kan se at
ovenstående netop er baseret på Gtkada. Det er jo altid rart at der er
nogen der har lavet det grove. Så kan man jo altid gå ned og fifle med
koden hvis man ikke er tilfreds.

--
-
Poul-Erik Andreasen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:35 CEST [an error occurred while processing this directive]