Re: [SCICOMP] Plot med Ada

On Wednesday 24 July 2002 14:50, you wrote:

> Jeg er endnu ikke kommet længere end til at bruge Gnuplot
> (eller Postscript) til at plotte de data der kommer ud af
> mine Ada-programmer, men

Jeg vil også være meget tilfreds, hvis jeg kunne få gode PS plots.

>     http://ctrpc17.ctr.unican.es/win_io/
>
> ser ud til at være et fornuftigt bibliotek til formålet.
Jeg vil kigge på det ved lejlighed (dvs når jeg findet noget som Gnuplot ikke
kan klare). Jeg har også overvejet at bruge Grace, som måske kan bruges via C
biblioteket.

> Det er det min opfattelse at det er, men hvis du laver ting
> hvor køretiden er kritisk bør du se på at bruge en
> GCC-3.1-baseret GNU Ada og ikke standardudgaven der stadig
> bygger på GCC-2.8's ikke helt optimale kodegenerator.

Det som er mest kristisk er at skrive korrekte programmer, så det ville være
en fordel, hvis man kunne reducere antallet af fejl. Det håber jeg at Ada
vil være god til.
Køretiden er også vigtig, men den kommer i anden række.

mvh
Anders

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:35 CEST [an error occurred while processing this directive]