Re: [SCICOMP] Plot med Ada

Anders Lyckegaard skrev:

Er der nogen her på listen, som kan anbefale en god pakke til at lave plots og som har bindinger til Ada95.

Jeg er endnu ikke kommet længere end til at bruge Gnuplot (eller Postscript) til at plotte de data der kommer ud af mine Ada-programmer, men

http://ctrpc17.ctr.unican.es/win_io/

ser ud til at være et fornuftigt bibliotek til formålet.

Jeg har godt nok ikke så meget erfaring med Ada (endnu), men jeg håber at det vil være et bedre sprog til numeriske beregninger end f.eks. C eller Fortran 77.

Det er det min opfattelse at det er, men hvis du laver ting hvor køretiden er kritisk bør du se på at bruge en GCC-3.1-baseret GNU Ada og ikke standardudgaven der stadig bygger på GCC-2.8's ikke helt optimale kodegenerator.

Jacob
--
Henriks signatur er på sommerferie her.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:35 CEST [an error occurred while processing this directive]