Plot med ADA

Hej,

Er der nogen her på listen, som kan anbefale en god pakke til at lave plots
og som har bindinger til ADA95.
Indtil nu har jeg brugt GnuPlot eller Python+GnuPlot, men jeg vil gerne
skrive nogle af mine scicomp-programmer i Ada. Jeg mangler bare nogle gode
plot-faciliteter i Ada.
Jeg har godt nok ikke så meget erfaring med Ada (endnu), men jeg håber at det
vil være et bedre sprog til numeriske beregninger end f.eks. C eller Fortran
77.

mvh
Anders

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:35 CEST [an error occurred while processing this directive]