Re: [PROGRAMMERING] Findes der et shared object til MD5 eller SHA1 digest

Kenneth skrev:

> Jeg har kigget i /usr/include/openssl hvor jeg finder headerfiler
> til SHA1 og MD5, men det jeg skal bruge er en shared object fil hvor
> skidtet er kompileret ind i. Man openssl siger kun noget om hvordan
> man kører openssl programmet, ikke om noget api(?).

Det er nok fordi »man« starter med at lede i kapitel 1 i
brugsanvisningen.  Det er kapitel 3 du skal have fat i.  Nærmere
bestemt »man 3 sha1«.

God fornøjelse,

Jacob
--
»Krøniken er fiktion, Fogh Rasmussen er virkelighed,
 ikke omvendt - vi beklager fejlen«            (fra Egoland)