Re: [PROGRAMMERING] PostgreSQL og rang udregning

On Mon, 12 Jun 2006 19:17:22 +0200, Jesper K. Pedersen wrote:

> Mit problem er nok at da postgresql ikke understøtter en række tæller,
> så kan jeg ikke se hvordan man skulle kunne linke data imellem et select
>   resultat til en pointtabel.
Du kan da lave et subselect, der hiver de relevante 40 rækker ud, og så
bede den om at levere resultatet ascending. Har du så en anden tabel/view
indeholdende point, også ascending, er det jo blot at klistre de to
tabeller sammen.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen