PIC programmering

Hej

Jeg er blevet ret bidt af assembly programmering,
og derfor kunne jeg godt tænke mig at programmere
en PIC.

Den jeg foreløbigt har tænkt mig at starte med er
PIC 16F88 fra Microchip. Jeg kunne godt tænke mig at høre,
om nogle på listen har kunne brænde den fra Linux,
eller om der evt. kan anbefales en anden chip.

Grunden til at jeg vælger lige netop den chip,
er, at den har 16 I/O pins. Det er godt med mange
af dem, for jeg skal _muligvis_ arbejde sammen med en
radioamatør, om et kredsløb, der har mange udgange.

Med venlig hilsen Anders A. Søndergaard

--
Jabber ID: sslug@sslug, ICQ: 209444203
GPG: http://www.anasso.dk/anders.asc