CLISP og SBCL

Jeg kan få CLISP-fortolkeren til at opføre sig nogenlunde fornuftigt.
F.eks. så virker flg:

  #!/usr/bin/clisp

  (defun pow (a b)
    (cond ((eq b 0) 1)
          (t (* a (pow a (- b 1))))
          )
  )
  (write (pow 2 4))

Men nu kunne jeg godt tænke mig at compile det med sbcl. Det, jeg mangler
er en linje svarende til:

  gcc -o foo foo.c

så jeg kan køre foo som et program bagefter. Jeg har prøvet:

  sbcl pow.lsp

men det starter bare sbcl som interaktiv. Det er ikke det, jeg vil.

/Ole
--
Gør noget ved spam: Send det til sslug@sslug
http://www.net-tjek.dk/ehandel/indh1.htm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]