Re: Interessegruppe for sære sprog

On Wed, 21 Aug 2002, Ole Tange wrote:

> Igår var vi nogen stykker, der blev enige om at starte en interessegruppe
> for sære sprog - til at starte med med fokus på Common LISP.
>
> Første møde er aftalt til 3. september kl. 19 i Symbion (hvis vi ellers
> kan få lokaler).
>
> * Hvem vil være mødeleder (sørge for nøgle, reservation af lokale etc)?

Jeg vil godt lige understrege, at hvis der ikke melder sig en mødeleder,
så bliver mødet ikke til noget.

> /Ole - der allerede _har_ fået clisp (fortolkeren) til at virke

/Ole - der godt kan få clisp til at udføre et program, men som ikke kan få
       sbcl til at gøre det samme.
--
Gør noget ved spam: Send det til sslug@sslug
http://www.net-tjek.dk/ehandel/indh1.htm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]