Problem med at kompilere gcc 3.2

Hejsa

Jeg har følgende problem med at kompilere gcc 3.2.

$make bootstrap
[En masse der bliver kompileret efterfulgt af denne fejl]
libtool: compile: unable to infer tagged configuration
libtool: compile: specify a tag with `--tag'

Jeg set på google og der er også andre der har problemmet og der er også
nogle der svare men jeg forstår ikke deres svar :-)
Jeg har tidligere haft kompileret gcc 3.1 uden problemmer den eneste forskel
imellem dengang og nu er at jeg har leget med autoconf og automake i
forskellige versioner. Jeg kan ikke gennemskue om det har gjort forskellen
eller om det er noget helt andet jeg har gjort forkert.

Nuværende gcc version: 2.96
Autoconf version 2.13
automake (GNU automake) 1.6.3

Mvh Finn

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]