Re: [PROG] Interessegruppe for s-prog

On Wed, 21 Aug 2002, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Altså, og det mener jeg helt alvorligt, hvad i al verden er der sært ved
> _Common_ LISP?

For folk, der kun kender procedurelle sprog, er det ret svært at læse.

> Hvis du vil finde sære sprog, så er
> http://99-bottles-of-beer.ls-la.net/ stedet.

Udmærket liste. Min personlige mening om interessegruppens formål ville
nok være: ukendte/undervurderede sprog, som du kan _bruge_ til noget i
praksis. Bedre forslag til formåls"paragraf" modtages gerne.

/Ole
--
Gør noget ved spam: Send det til sslug@sslug
http://www.net-tjek.dk/ehandel/indh1.htm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]