Re: [PROG] Interessegruppe for sære sprog

On Wed, 21 Aug 2002, Ole Tange wrote:

> Igår var vi nogen stykker, der blev enige om at starte en interessegruppe
> for sære sprog - til at starte med med fokus på Common LISP.

Altså, og det mener jeg helt alvorligt, hvad i al verden er der sært ved
_Common_ LISP?

Hvis du vil finde sære sprog, så er
http://99-bottles-of-beer.ls-la.net/
stedet.

Mads

You know you're a Linux geek when...

    When you hear the words 'Fresh meat' you think of software.

                                                     - segfault

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]