Re: [PROG] Fremhæve label i gtk--? (eller gtk)

On Mon, 12 Aug 2002 12:32:22 +0200 (CEST)
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> Det er 2.0 ikke? Jeg sidder med 1.2... :-/

Det første skulle også virke i 1.0 og så kan du jo bare lave en

Jeg vil dog klart anbefale dig at gå over til gtk2.0 da der er kommet
enormt mange forbedringer for udviklere i det.

--
Kim Schulz - Freelance Development    | The Constitution may not be
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | perfect, but it's a lot better

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]