Re: [PROG] javascript: adgang til document.bodytekst

Kim Schulz skrev:

> [...]

CSS OSV er lidt for avanceret for mig - Jeg søger en ren javascriptløsning.

Problemet lidt enklere formuleret:
Jeg vil gerne læse indholdet af en side ind i en strengvariabel (for at
sortere lidt på indholdet).

jeg har siden lært om:
var str=document.body.innerHTML
der løser problemet delvist, men bedre løsninger modtages med
taknemmelighed.
--
mvh Sven :o)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]