Re: [PROG] javascript: adgang til document.bodytekst

Tue, 30 Jul 2002 22:05:47 +0200, Sven Erik Lindschouw
<sslug@sslug> skrev:
> Til brug for MS internet eksploret findes Textrange:
>
>         var range = document.body.createTextRange();
>         range.text=range.text+"    123"
>
> til at manipulere med teksten på en side......
>
> Jeg er ved at lave en liste hvor afsnit vises/skjules alt efter
kriterier,
> men synes der er for fladt at lave det til ie alene. Er der en
alternativ
> metode til at læse teksten på en HTML-side i javascript?

Vil du bruge et script til at læse statisk HTML?
-eller vil du lave dynamisk HTML via et script?

/Zmit

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]