Re: [PROG] Simpel (graf)tegning i Gtk-- med glade?

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Hæ, hæ det så jeg ikke, det var lidt åndsvagt. Især da jeg selv bruger
> GtkAda, og især da du har talt om det før.

> Se, nu bliver det svært, jeg ville bruge en "emit_stop_byname" til at
> blokere user indput. Den ligger i gtk-handler og den kaldes med den
> aktuelle widget og signalnavnet,(i den aktuelle callback) men hvad der
> er signalnavnet er sværere at finde da dem der kan komme på tale er
> nedarvet fra gtk-widget. Jeg ville til at begynede med benytte en simpel
> "button_press_event"

En tilføjelse emit_stop_byname "expose_event" virker så  bruges den
forhindrer at den bliver redrawed. Men jeg tror ikke at den fanger
museklikene, i så fald kan du ikke stole på widget som buffer af nogen
art men det skulle vel også være til at leve med, hvis du alligevel vil
læse dine værdier ind fr bagsiden.

--
-
Poul-Erik Andreasen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]