Re: [PROG] Simpel (graf)tegning i Gtk-- med glade?

On Mon, 5 Aug 2002, Poul-Erik Andreasen wrote:

> Glade laver den som spline mode, men du kan også få den til at være
> lineær(linjer) og free(bare punkter), men så skal ændre koden ved
> håndkraft.
>

> gtk_curve_set_curve_type () er den function du skal have fat i.

Bortset fra at jeg bruger Gtk-- :-)

Og, det er ikke det der er for underligt, det er mere dens håndteringe af
mange punkter jeg ikke er tilfreds med. Plus at jeg egentlig ikke vil have
user input.

Mads

The US population is 4 % of the global one. They produce 23 % of the global
pollution.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]