Re: [PROG] Simpel (graf)tegning i Gtk-- med glade?

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> skrev:

> Det skal altså være gtk-- - du må gerne sende en reference.

Det ligger hos mig (Mandrake 8.2) i

        /usr/share/doc/libgtkmm1.2-devel-1.2.7/examples/scribble-simple/scribble-simple.cc

og er beskrevet omkring

        http://www.gtk.org/tutorial/sec-thedrawingareawidget.html

Det er ret let, men kompliceres en anelse hvis man vil have "backing
pixmap" så at det hele ikke flimrer når vinduet afdækkes.

Anders.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]