Re: [PROG] Simpel (graf)tegning i Gtk-- med glade?

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Hejsa
>
> Jeg vil plotte et par punkter i en applikation jeg har. Jeg har forsøgt
> med Gtk::Curve - men den er simpelthen for underlig.
>
> Den der drawingarea ser rimeligt ud, men hvordan kommer man igang med at
> tegne på den? Jeg vil være tilfreds med at kunne smide nogen linier ind...

Glade laver den som spline mode, men du kan også få den til at være
lineær(linjer) og free(bare punkter), men så skal ændre koden ved
håndkraft.

gtk_curve_set_curve_type () er den function du skal have fat i.

--
-
Poul-Erik Andreasen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]