Re: [PROG] Simpel (graf)tegning i Gtk-- med glade?

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> skrev:

> Den der drawingarea ser rimeligt ud, men hvordan kommer man igang
> med at tegne på den? Jeg vil være tilfreds med at kunne smide nogen
> linier ind...

Jeg har lavet noget engang, men ved eftersyn er det vist ikke en god
idé at vise dig det :-). Det er nok lige så godt bare at sende dig til
det eksempel jeg startede med, scribble-simple. Har du set på det?

Anders.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]