Re: [PROG] Ada - Fortran binding

> Jeg tror nu snarere det er fordi du specifikt skal fortælle
> oversætteren at den skal huske at tage det relevante
> fortran-runtime-bibliotek med når den oversætter. Du skal
> nok have fat i noget med "-largs -lg2c".

Det virker!!!! Mange tak!

> Tak for eksemplet.
Det var så lidt! Jeg håber at det kan bruges. Der findes så mange udmærkede
Fortran koder på f.eks. netlib, som jeg kunne finde anvendelse for. Jeg har
også forsøgt at tilpasse nogle af dem, men jeg synes jeg bruger for meget tid
på at opspore fejl, og tilpasse work arrays.
Jeg synes at det går nemmere med Ada, selvom jeg kun har brugt det i to dage.
Når et Ada program først kører, så virker det også.

Anders

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]