Re: [PROG] Ada - Fortran binding

Anders Lyckegaard skrev:

> Jeg har iøvrigt stadig et lille udestående problem. Det
> opstår hvis jeg indsætter en write statement i fortran
> koden, så kan jeg ikke lænke koden.  Jeg går ud fra at
> problemet opstår fordi jeg skal have adgang til
> fortran-runtime bibliotekerne.

Jep.

> Det er sikker fordi min g77 henholdsvis gnat er ikke
> samme version af gcc.

Jeg tror nu snarere det er fordi du specifikt skal fortælle
oversætteren at den skal huske at tage det relevante
fortran-runtime-bibliotek med når den oversætter. Du skal
nok have fat i noget med "-largs -lg2c".

Tak for eksemplet.

Jacob
--
"If I have to choose between two evils, I choose the one I
 haven't tried before."

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]