Re: [PROG] Ada - Fortran binding

Anders Lyckegaard skrev:

> Undskyld ulejligheden, men jeg tror at jeg har løst
> problemet.

Vil du dele løsningen med os andre? Dit spørgsmål fik
prikket lidt til min nysgerrighed, så jeg mit gæt på
løsningen er at B.5(26) i AdaLRM betyder at du definerer en
"access-to-subprogram"-type til at pege på funktion med den
rette parameterprofil.

> Det virker som om at Ada er ganske godt designet. I
> hvert fald ikke så svært at finde en løsning selv for en
> uøvet fusker som mig.

Det er jo godt. Men husk at det også er værd at forstå
_hvorfor_ det virker, så du ikke kommer til at generaliserer
udfra et heldigt tilfælde.

Jacob
--
The great LEGO building competition of the year:
              http://www.1000steine.de/themen/bauwettbewerb/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]