Re: [PROG] Ada - Fortran binding

Hej,

Undskyld ulejligheden, men jeg tror at jeg har løst problemet.

Det virker som om at Ada er ganske godt designet. I hvert fald ikke så svært
at finde en løsning selv for en uøvet fusker som mig.

mvh
Anders

On Friday 02 August 2002 11:43, you wrote:
> Hej
>
> Jeg er i færd med at lave en Ada binding til en Fortran 77 subroutine fra
> MINPACK. Subroutinen, "hybrd1", løser et system af ikke lineære ligninger
> og er defineret således.
>
>       subroutine hybrd1(fcn,n,x,fvec,tol,info,wa,lwa)
>       integer n,info,lwa
>       double precision tol
>       double precision x(n),fvec(n),wa(lwa)
>       external fcn
>
> Jeg vil gerne definere subroutinen "fcn" i Ada og derefter kalde "hybrd1"
> subroutinen fra Ada med fcn som parameter.

> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]