Ada - Fortran binding

Hej

Jeg er i færd med at lave en Ada binding til en Fortran 77 subroutine fra
MINPACK. Subroutinen, "hybrd1", løser et system af ikke lineære ligninger og
er defineret således.

      subroutine hybrd1(fcn,n,x,fvec,tol,info,wa,lwa)
      integer n,info,lwa
      double precision tol
      double precision x(n),fvec(n),wa(lwa)
      external fcn

Jeg vil gerne definere subroutinen "fcn" i Ada og derefter kalde "hybrd1"
subroutinen fra Ada med fcn som parameter.

Skal jeg definere "fcn" i Ada og derefter exportere den, så jeg har adgang
til den fra Fortran.

Når jeg laver specifikationen til "hybrd1" i Ada, hvilken type  kan jeg bruge
til parameteren "fcn". Kan jeg bruge en "access" type?

  procedure hybrd1( fcn : in ??????;
		n : in fortran_integer;
                  	x : in f_array1;
		fvec: out f_array1;
                        tol: in double_precision);

På forhånd tak
Anders

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]