gtkmm (1.2) og threads?

Hejsa

Jeg har store problemer med at få mine tråde til at virke i gtkmm (1.2).

Er der nogen der kan give en oversigt? Jeg har fundet en del på nettet,
men det meste af det jeg prøver giver blot lækre deadlocks, eller min gui
degenererer.

Mads

You know you're a Linux geek when...

    You find the thought of rebooting after installing a piece of software
    utterly absurd.

			                          - segfault

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:58 CEST [an error occurred while processing this directive]