Re: [PR] PM forslags Kvickly og Linux.

Jesper Krogh skrev:
I sslug.pr, skrev Keld Jørn Simonsen:

On Sun, Jul 24, 2005 at 12:58:14PM +0000, Jesper Krogh wrote:

I sslug.pr, skrev Keld Jørn Simonsen:

Jeg har svært ved at se hvordan det kan give andet end en dårlig
linuxoplevelse.

Nåh, det er da ca det samme som jeg kører med til dagligt. Det er da rimeligt.

Hvad kører du?

En sikkerhedsopdateret mandrake 9.2

Hmm.., laver du selv sikkerhedsopdateringerne? Da jeg svarede på et
spørgsmål i morges, blev jeg nødt til at slå det op og 9.2 er udløbet
fra Mandrake's side.

Er den dansk?

næppe.

Hvad kan vi gøre? Er det noget at smide krudt efter? Hvor mange køver sådan et dyr?

Salgstal får vi nok ikke ud af dem :-)

Du har ganske ret. Selv om du er medlem og møder op til møde om din egen butik, får du ingen tal eller oplysninger på bordet!
Har netop via et medlem af FDBs (hoved)bestyrelse forsøgt at få Coop til at svare på en rimelig kunderelevant henvendelse (falsk reklame siger Forbrugerombudsmanden), men selv på den måde, er det umuligt at få et svar. Så jeg ville end ikke tude købe en pc med Windows på i den koncern.

Er der nogen strategi? Skal vi bare få dem til at køre ubuntu?
Eller noget Mandrake eller Fedora eller suse eller knoppix?

Bare noget nyere.. jeg plejer at sige: "nyeste distribution fra top 4/5
på distrowatch". Det gør at det er meget, meget nemmere at hjælpe folk
når/hvis de løber i problemer.

Jesper