Re: [PR] PM forslags Kvickly og Linux.

I sslug.pr, skrev Keld Jørn Simonsen:

>  En sikkerhedsopdateret mandrake 9.2

Hmm.., laver du selv sikkerhedsopdateringerne? Da jeg svarede på et
spørgsmål i morges, blev jeg nødt til at slå det op og 9.2 er udløbet
fra Mandrake's side.

>  Hvad kan vi gøre? Er det noget at smide krudt efter?
>  Hvor mange køver sådan et dyr?

Salgstal får vi nok ikke ud af dem :-)

>  Er der nogen strategi? Skal vi bare få dem til at køre ubuntu?
>  Eller noget Mandrake eller Fedora eller suse eller knoppix?

Bare noget nyere.. jeg plejer at sige: "nyeste distribution fra top 4/5
på distrowatch". Det gør at det er meget, meget nemmere at hjælpe folk
når/hvis de løber i problemer.

Jesper